вторник, 23 июня 2015 г.

Модуль 4. Рефлексія

        «Диференціація та фасилітація в проектах» - тема четвертого заняття. 
Працюючи з учнями і з колегами, після цього заняття починаєш звертати увагу хто з них  візуал, аудіал або кінестетик. Вони працюють по-різному, а значить і завдання для діяльності кожної категорії мають бути різними. А якщо є різні завдання, то повинен бути інформатор – «фасилітатор".  
      Сьогодні на занятті детальніше познайомилася з поняттям "фасилітатор". Фасилітатор - одна з найскладніших  ролей в роботі групи.  Мабуть, тому одним із домашніх завдань було - створити документи для фасилітації. Задача виявилась не дуже складною (після пояснення викладачів), але чому у добі тільки 24 години?



---------------- Дякую за увагу!----------------

Комментариев нет:

Отправить комментарий