«Диференціація та фасилітація в проектах» - тема
четвертого заняття.
Працюючи з учнями і з
колегами, після цього заняття починаєш звертати увагу хто з них візуал, аудіал або кінестетик. Вони
працюють по-різному, а значить і завдання для діяльності кожної категорії мають
бути різними. А якщо є різні завдання, то повинен бути інформатор – «фасилітатор".
Сьогодні на занятті детальніше познайомилася з поняттям "фасилітатор".
Фасилітатор - одна з найскладніших ролей
в роботі групи. Мабуть, тому одним із домашніх
завдань було - створити документи для
фасилітації. Задача виявилась не дуже складною (після пояснення викладачів), але
чому у добі тільки 24 години?
---------------- Дякую за
увагу!----------------
Комментариев нет:
Отправить комментарий